خانه
عناوین مطالب
تماس با من
مدیریت بازرگانی
با سپاس از استاد محترم جناب آقای دکتر مهدی نورسینا
مدیریت بازرگانی
با سپاس از استاد محترم جناب آقای دکتر مهدی نورسینا
درباره من
ادامه...
ابر برجسب
هوش هیجانی
بازاریابی و بازارشناسی
مهدی نورسینا
مدیریت کیفیت
مدرنیسم
پارادایم
مهندسی
سازمان
هوش فرهنگی
مدرنیته
مدیریت پیشرفته
شش سیگما
تئوری مدیریت
کارآفرینی
گمرک
جدیدترین یادداشتها
همه
عوامل موثر در بهره وری و انگیزش کارکنان سازمانها و شرکت ها
بازاریابی چریکی(Guerrilla Marketing)چیست؟
فواید بازاریابی شبکه ای چیست؟
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی
تعیین رابطه میان هوش هیجانی و میزان موفقیت در اجرای مدیریت کیفیت جامع
بازاریابی بین المللی زمینه ساز جهانی شدن
سه مفهوم: سنت گرایی ، مدرنیسم و پست مدرنیسم
بازاریابی الکترونیکی
پارادایم و پارادایم شیفت(paradigm and paradigm shift)
مهندسی مجدد
نویسندگان
نواب معینی فر
30
بایگانی
آذر 1401
1
مهر 1397
3
شهریور 1397
1
تیر 1397
2
خرداد 1397
16
اردیبهشت 1397
1
فروردین 1397
2
اسفند 1396
4
جستجو
آمار : 3726 بازدید
Powered by Blogsky
مجموعه مقالات دکتر مهدی نورسینا
مجموعه مقالات دکتر مهدی نورسینا در سویلیکا
مروری اجمالی بر گمرک الکترونیکی
تاثیر گمرک الکترونیکی بر عملکرد صادراتی از منظر صادرکنندگان
بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک
تاثیر بازارگرایی بر بهبود و توسعه عملکرد برند شرکتها در تجارت خارجی مطالعه موردی: شرکتهای کاشی و سرامیک
تاثیر استراتژیهای رقابتی و بازارگرایی بر عملکرد صنایع لبنی
بهبود سیستم بازاریابی و فروش مطالعه موردی : شرکت پارس اپال کاشان
بهبود سیستم بازاریابی و فروش مطالعه موردی : شرکت پارس اپال کاشان
تاثیر سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی کارکنان بانک سامان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی
تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی مطالعه در مورد: بازاریابی اجتماعی،رهیافتی مهم در رفتار اجتماعی
ارزیابی کیفیت خدمات ارائهشده از دیدگاه مشتریان طلافروشی کاشان بر اساس الگوی فنکیفیت خدمات
مهندسی مبتی بر بازنمایی دانش
تاثیز ابعاد سرمایه اجتماعی بر تعهد سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز
بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر ان بر عملکرد کارکنان
بررسی تاثیر عزت نفس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان(مطالعه میدانی: دبیرستان های شهر تهران)
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر رفتار شهروند سازمانی در کارکنان شهرداری کاشان
خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه(مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران)
تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی (بررسی سطح تقاضا برای کالا و کیفیت و رقابت)مطالعه میدانی: صنعت فرش دستیاف ایران
نواب معینی فر
پنجشنبه 3 خرداد 1397 ساعت 23:09
0
لایک
نظرات
0
+ ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.