-
عوامل موثر در بهره وری و انگیزش کارکنان سازمانها و شرکت ها
دوشنبه 7 آذر 1401 10:22
عوامل موثر در بهره وری و انگیزش کارکنان سازمانها و شرکت ها درنظرسنجی توسط نشریه های معتبر از مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های بزرگ و موفق،نشان می دهد بزرگترین و چالش برانگیزترین دلیل شکست و عدم توفیق مدیران و گردانندگان، نداشتن تجربه و مهارت های لازم و ضروری در زمینه روابط انسانی است. ازآنجا که سرمایه های انسانی(نیروی...
-
بازاریابی چریکی(Guerrilla Marketing)چیست؟
یکشنبه 22 مهر 1397 11:00
بازاریابی چریکی (Guerrilla Marketing) چیست؟ گردآوری: نواب معینی فر علم بازاریابی از علوم پایه دنیای تجارت محسوب میشود. بازاریابی گستره عظیمی از استراتژیها و برنامهها را برای رونق دادن به یک کسبوکار و حفظ این رونق به کار میگیرد. بازاریابی در واقع اقدام به خلق عقاید مشتریان نسبت به یک محصول و سپس حفظ این عقاید در...
-
فواید بازاریابی شبکه ای چیست؟
سهشنبه 17 مهر 1397 09:30
فواید بازاریابی شبکه ای چیست؟ «ما به عنوان حرفهایهای بازاریابی شبکه ای، راهها و چارههای بهتری سراغ داریم»؛ این جمله باعث شهرت اریک وُر (Eric Worre) شده است. اگر به این جمله توجه کنید و ببینید که واقعا حرف اریک در مورد فواید بازاریابی شبکه ای درست است یا خیر، فواید زیادی را از بازاریابی شبکه ای متوجه میشوید. چرا...
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی
سهشنبه 17 مهر 1397 09:28
تحقیق: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری خارجی در صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی محقق:نواب معینی فر مقدمه: بخش کشاورزی یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی و به اعتبار ارزش افزوده تولیدی، اولین بخش اقتصادی کشور به شمار می رود . حدود یک چهارم تولید ناخالص داخلی و درآمدهای ارزی حاصل از صاد رات کالاهای...
-
تعیین رابطه میان هوش هیجانی و میزان موفقیت در اجرای مدیریت کیفیت جامع
جمعه 9 شهریور 1397 16:35
مقاله :تعیین رابطه میان هوش هیجانی و میزان موفقیت در اجرای مدیریت کیفیت جامع نویسنده: دکترمهدی نورسینا –( عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی) حمیدرضا بهرامی – دانشگاه آزاد نراق چکیده: هدف از پژوهش حاضر تعیین رابطه میان هوش هیجانی (EQ) و میزان موفقیت در اجرای مدیریت کیفیت جامع درصنایع استان قم بوده است . روش تحقیق ،...
-
بازاریابی بین المللی زمینه ساز جهانی شدن
جمعه 22 تیر 1397 20:15
بازاریابی بین المللی زمینه ساز جهانی شدن دکتر مهدی نورسینا
-
سه مفهوم: سنت گرایی ، مدرنیسم و پست مدرنیسم
پنجشنبه 7 تیر 1397 08:38
سه مفهوم: سنت گرایی ، مدرنیسم و پست مدرنیسم پیش از بیان تحولات شهرسازی به ویژه پس از انقلاب صنعتی و ظهور و زوال اندیشه های شهرسازی ، لازم است به بررسی و تبیین سه جریان سنت گرایی مدرنیسم و پست مدرنیسم اشاره گردد زیرا تمامی جریان های فکری در فضایی میان این سه مفهوم در رفت آمد است و آگاهی از این سه جریان تاریخی (نه...
-
بازاریابی الکترونیکی
سهشنبه 22 خرداد 1397 21:54
بازاریابی الکترونیکی استادراهنما: دکتر حسن اسماعیل پور تهیه و تنظیم:نواب معینی فر
-
پارادایم و پارادایم شیفت(paradigm and paradigm shift)
شنبه 12 خرداد 1397 09:00
پارادایم و پارادایم شیفت(paradigm and paradigm shift) گردآوری: نواب معینی فر استادراهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
مهندسی مجدد
جمعه 11 خرداد 1397 22:56
مهندسی مجدد گردآوری: فرشته السادات حسینی استادراهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
سازمانهای چابک(Agile organizations)
جمعه 11 خرداد 1397 22:52
سازمانهای چابک(Agile organizations) گردآوری: نواب معینی فر استاد راهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
هوش فرهنگی
سهشنبه 8 خرداد 1397 18:09
هوش فرهنگی تهیه و تنظیم: علی مصطفی پور استادراهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
هوش هیجانی
سهشنبه 8 خرداد 1397 18:06
هوش هیجانی(pdf) گردآوری : علی مصطفی پور استادراهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
هوش سازمانی
سهشنبه 8 خرداد 1397 18:03
هوش سازمانی(pdf) تهیه و تنظیم: علی مصطفی پور استاد راهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
مدرنیته و پست مدرنیته
سهشنبه 8 خرداد 1397 18:00
مدرنیته وپست مدرنیته(pdf) تهیه و تنظیم: علی مصطفی پور استاد راهنما : دکتر مهدی نورسینا
-
شش سیگما
یکشنبه 6 خرداد 1397 09:23
شش سیگما (pdf) گردآوری: شهنود نقیی استاد راهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
کارآفرینی
یکشنبه 6 خرداد 1397 09:21
کارآفرینی(pdf) گردآوری : فرشته السادات حسینی استاد راهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
مجموعه مقالات دکتر مهدی نورسینا
پنجشنبه 3 خرداد 1397 23:09
مجموعه مقالات دکتر مهدی نورسینا در سویلیکا مروری اجمالی بر گمرک الکترونیکی تاثیر گمرک الکترونیکی بر عملکرد صادراتی از منظر صادرکنندگان بررسی تاثیر مدل های بازارگرایی بر توسعه برند شرکت ها در تجارت بین الملل شرکت های کاشی و سرامیک تاثیر بازارگرایی بر بهبود و توسعه عملکرد برند شرکتها در تجارت خارجی مطالعه موردی: شرکتهای...
-
مروری اجمالی بر گمرک الکترونیکی
پنجشنبه 3 خرداد 1397 22:44
مروری اجمالی بر گمرک الکترونیکی دکتر مهدی نورسینا
-
تئوریهای مدیریت پیشرفته
پنجشنبه 3 خرداد 1397 22:31
پیچیدگی و آشوب در سازمانها تهیه و تنظیم: روح الله جعفری استاد راهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
تعامل دانشگاه و صنعت
پنجشنبه 3 خرداد 1397 22:29
کتاب: تعامل دانشگاه و صنعت تالیف:دکتر مهدی نورسینا
-
تئوریهای مدیریت پیشرفته
پنجشنبه 3 خرداد 1397 22:22
هوش معنوی و استراتژیک تهیه و تنظیم: فرشته السادات حسینی استادراهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
تئوریهای مدیریت پیشرفته
پنجشنبه 3 خرداد 1397 22:12
سازمان مجازی تهیه و تنظیم: نواب معینی فر استاد راهنما: دکتر مهدی نورسینا
-
بهبود کیفیت مدیریت از طریق استراتژیهای رهبری
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 22:51
اگرچه همه رهبران سازمانی لزوما مدیران خوب و قابلی نیستند؛ اما هیچ مدیری نمیتواند بدون برخورداری از مهارتهای رهبری به مدیر خوبی تبدیل شود. بنابراین وارد کردن اصول و مهارتهای رهبری سازمانی در فرآیند مدیریت میتواند به بهبود چشمگیر کیفیت مدیران منتهی شود. حال سوال اینجا است که برخورداری از کدام مهارتها و قابلیتهای...
-
تفاوت بازاریابی بین المللی و بازاریابی جهانی(2)
یکشنبه 19 فروردین 1397 19:00
بازاریابی بینالمللی چیست؟ بازاریابی بینالمللی ،بازاریابی خدمات و کالا از یک کشور به سایر کشورها و همچنین شناسایی نیازهای مردم سراسر جهان میباشد. تفاوت اصلی بین بازاریابی داخلی و بازاریابی بینالمللی این است که بازاریابی بینالمللی استفاده از اصول بازاریابی برای بیش از یک کشور است در صورتیکه بازاریابی داخلی اقدام به...
-
تفاوت بازاریابی بین المللی و بازاریابی جهانی(1)
یکشنبه 19 فروردین 1397 18:58
بازاریابی عملیات و یا فرآیندی است که به ما این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات خود را به منظور کسب سود به مصرف کنندگان ارائه نماییم. بازاریابی بینالمللی، استفاده از اصول بازاریابی برای بیش از یک کشور است. و لیکن بین بازاریابی بینالمللی و بازاریابی جهانی تفاوتهایی وجود دارد. بسیاری از شرکتها و سازمان هامیدانند...
-
مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
شنبه 19 اسفند 1396 12:26
مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته(یادگیری)
-
پاردایم و پارادایم شیفت
چهارشنبه 16 اسفند 1396 23:17
پارادایم و پارادایم شیفت (استاد جناب آقای دکتر مهدی نورسینا) تهیه : نواب معینی فر
-
نظریه ونظریه پردازی
چهارشنبه 16 اسفند 1396 23:11
نظریه و نظریه پردازی (استاد دکتر مهدی نورسینا)
-
تئوریهای مدیریت پیشرفته (استاد جناب آقای دکتر مهدی نورسینا)
چهارشنبه 16 اسفند 1396 21:25
با سپاس از استاد گرامی جناب آقای دکتر مهدی نورسینا که در خصوص ارائه دروس مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی قبول زحمت فرموده و ما را دراین راه مساعدت وراهنمایی نمودند.